Google Chrome! GENIAL!

sâmbătă, 6 februarie 2010

În postarea de mai devreme vorbeam despre felul în care unii au reuşit să rezolve o problemă legată de tehnologie. Cam despre acelaşi lucru aş vrea să vorbesc şi în postarea aceasta, despre felul în care am rezolvat eu o problemă, să o numim de natură tehnică?
De ceva vreme, browser-ul Mozilla Firefox, pe care îl folosesc de vreo doi ani ca alternativă la Internet Explorer din multiple motive, printre care enumăr o rapiditate puţin mai mare, un plus de siguranţă, câteva chestiuni superioare la capitolul setări, faptul că este în limba română, etc. a început să nu mai fie pe gustul meu! Rapiditatea s-a dovedit a nu fi cea la pe care o aşteptam, iar celelalte aspecte au început să devină obişnuinţe, să nu le numesc chiar banalităţi! De mai multe timp am remarcat în subsolul mai multor site-uri (Youtube este unul dintre ele) 'invitaţia' de a încerca browser-ul conceput şi dezvoltat de Google, numit 'Chrome'! Evident că nu am băgat niciodată în seamă acest lucru, ca orice ignorant care se respectă :)! Dar de câteva luni folosesc în mod curent multe dintre serviciile puse la dispoziţie de Google, pe care le consider superioare şi oameni mult mai îndreptăţiţi ca mine sunt de aceeaşi părere (în încercarea de a mă detaşa de cele oferite de Yahoo); şi azi, după ce am văzut cum funcţionează mi-am zis să încerc şi eu! Şi nu pot spune decât că am fost extrem de surprins sub toate aspectele lui, de departe prima fiind exact cea pe care o promiteau dezvoltatorii de la Google, şi anume, RAPIDITATEA! Nu vă spun decât să-l încercaţi şi vă promit că nu veţi regreta alegerea! Pentru mine, I. E. şi M. F. au rămas numai nişte abrevieri care au intrat... în istoricul noului meu browser :)!
http://www.google.com/chrome/intl/ro/welcome.html


2 comentarii:

Petre spunea...

Intr-adevar, Chrome este net superior din toate punctele de vedere. L-am instalat si eu, ca sa vad ce "stie". Internet Explorer si Mozilla sunt niste relicve, comparativ cu noul browser. Google isi confirma renumele.

sâmbătă, 6 februarie 2010 la 19:05:00 EET
Matei Radu spunea...

Foarte bun din punct de vedere al vitezei și sper să fie și al siguranței. L-am instalat și pare ceva cu totul nou, mult mai "tare" ca M.F., de I.E nu mai spun...

duminică, 7 februarie 2010 la 21:53:00 EET