Alege-ţi apusul... eu aduc muzica!

vineri, 5 februarie 2010

Este destul de târziu şi după o zi în care am stat îngropat în computere, la propriu, sunt cam obosit, iar inspiraţia nu este de partea mea; în general, la ora  asta încerc să las toate cele adunate de-a lungul zilei, gânduri, sentimente, resentimente, gesturi, priviri, cuvinte să se decanteze în altfel de... retorte,  cu o altă chimie, sonoră; şi pentru că tot aminteam cu câteva momente în urmă de muzică, am descoperit o piesă nouă care îmi place mult, tot din acelaşi registru al muzicii electronice (Trance/Vocal Trance) pe care vreau o împărtăşesc cu voi! Sunetul este uplifting şi mă duce cu gândul la viaţa văzută... ca un film, văzut din spatele parbrizului... la un drum lung, fără nicio ţintă, singura destinaţie fiind... îmi rezerv dreptul de a fi... criptic şi vă las să o descoperiţi :) !

DNS Project feat. Johanna - Mindful (Ronski Speed Remix)  by  nettyvann

0 comentarii: