Legenda personală!

marți, 26 ianuarie 2010


Tot ceea ce ni se întâmplă o singură dată poate fi numai un accident, o întorsătură bizară a vieţii, un derapaj banal de la curgerea firescă a existenţei, la fel de stupid, ridicol şi sec precum lanţul căzut al unei biciclete... şi este posibil să să nu se mai întâmple niciodată... Dar tot ce ni se întâmplă de două ori, se va întâmpla cu siguranţă şi a treia oară... Poate nu întâmplător, pentru că eu personal cred că nimic în lume nu este întâmplător, ci aş spune eu, totul este proniator, urmărind un scop înalt - Legenda Personală - care depăşeşte înţelegerea noastră imediată... de moment! Lucrurile care ni se întâmplă şi a treia oară... poate au ca scop să ne scoată din Matricea mincinoasă în care trăim şi să ne arate că "friptura suculentă" care ne scurtcircuitează papilele gustative nu este nimic mai mult decât un produs al... fanteziei! Ne petrecem zilele... una după alta... încercând să găsim în cei din jur ceea ce nu avem în noi sau invers, încercând să-i investim pe cei din jur cu ceea ce avem noi, încercând să-i completăm, să ne completăm, dar în tot acest demers, poate egoist, uităm de Legenda noastră Personală, iar dacă ne amestecăm în cea a altuia s-au putea să nu o mai găsim niciodată pe a noastră...
Iar atunci renunţarea vine nu ca o pierdere, ci ca un câştig de mare preţ, căci e mult mai bine să-ţi trăieşti Legenda Personală, decât să mori ca milioane de oameni care îşi hrănesc visele cu Gameboy şi cartoane Pokemon, care habar nu au avut vreodată că există... o legendă personală... a lor!
Şi într-o zi rece, s-a întâmplat a treia oară şi am renunţat şi eu şi înecându-mă într-un... ocean albastru, salvat fiind de fapt, mi-am descoperit... legenda personală! Şi pentru că toate legendele personale au şi un sunet...


1 comentarii:

Amélie spunea...

sunt de acord: nimic nu e intamplator! :)

marți, 26 ianuarie 2010 la 20:03:00 EET