Sonido... del mar!

duminică, 17 ianuarie 2010

Sunt mort de somn şi de oboseală, dar fac un efort şi postez o piesă care îmi place teribil de mult momentan... deşi sound-ul este cel pe care îl cunoaştem, românesc, am asociat piesa în sine cu ceva plăcut mie... emoţional! Şi o ascult de ieri noapte în continuu! Şi încă îmi place şi mă bucur că îmi place! You catch me every time I fall... ! This, this is my life I'm looking for you, Searching love in your eyes, This, this my life I'm chasing a dream that fade away in the night

2 comentarii:

Augustina spunea...

Chiar este super melodia aceasata care se intituleaza"This is my life".Imi place foarte mult.

marți, 19 ianuarie 2010 la 15:17:00 EET
Matei Radu spunea...

Melodia este foate OK şi pot spune că o ascult de aproape o săptămâna.
Întotdeauna postaţi numai ce merită: vazut; ascultat; citit.
Vă admir pentru asta. Radu

joi, 21 ianuarie 2010 la 21:26:00 EET