Sub semnul... Tigrului!

duminică, 24 ianuarie 2010

De multe ori mi-am pus problema dacă cei din jur mă văd aşa cum sunt eu; de multe ori suntem tentaţi să îi apreciem sau să îi evaluăm pe oameni în funcţie de ceea ce noi facem împreună cu ei, în funcţie de timpul - scurt - pe care îl petrecem cu ei, şi lucrul acesta nu este scutit de riscuri... acelea de a-i vedea sau de a-i judeca în mod eronat, să fiu elegant în exprimare; am trăit şi eu această experienţă, iar reacţia a fost aproape întotdeauna aceeaşi, de surpriză, atunci când am reuşit sau când mi s-a oferit posibilitatea de a vedea cuvintele din spatele cuvintelor şi privirile dincolo de priviri; plecând de la acestă premisă, mi-am permis să adaug mai jos descrierea pe care o are semnul meu zodiacal - Tigru -  sperând că în felul acesta, cei care vor avea răbdarea să o citească, vor începe, poate să mă vadă cu alţi ochi... dincolo de cel care uneori se... enervează :)) intens!

"Tigrul are o nestăvilită poftă de viaţă şi nu-i lipsesc mijloacele pentru a o trăi la maxim. Averile îl lasă rece, dar se dă în vânt după aventuri care îi pun puterile la încercare. Nimic nu îi poate sta în cale, nici situaţiile neprevăzute, nici pericolul.
Tigrul ia hotărâri în funcţie de impulsul de moment, ascultând mai mult glasul inimii decât pe cel al ratiunii. Entuziasmul său neînfricat îi mobilizează pe cei din jur. Oamenii sunt gata să-l urmeze până la capătul pământului, numai ca sa fie părtasi la visurile si proiectele lui ambitioase, prin care urmăreste în primul rând să evadeze din monotonia vietii de zi cu zi.
Aceasta extravaganţă merge mână în mână cu nevoia Tigrului de a comanda: îi place să fie ascultat. Cei care îndrăznesc sa-i conteste autoritatea ar face bine sa se păzească: risca sa încaseze zgârieturi urâte. Norocul este mereu de partea sa. În plan intelectual, dă dovadă de o imaginatie bogată, o inteligenţă sclipitoare şi un curaj fără limite. În plan relational, e prietenos, simpatic, sociabil, ii place sa arate bine si sa se puna intr-o lumina buna. Este stimat si apreciat de cei din jur, pentru ca degaja o forta imposibil de trecut cu vederea, deci se impune prin forta pe care o inspira. In plan afectiv ofera iubire cu multa generozitate si cu multa pasiune, dar pretinde aceleasi sentimente; pune mult suflet in tot ceea ce face si nu suporta jumatatile de masura. Ii place sa iasa in evidenta, sa conduca, sa fie in centrul atentiei oriunde s-ar afla. Nu suporta nici un fel de constrangere, nu-i place sa i se dea ordine sau sa i se spuna cum sa procedeze pentru a-si indeplini sarcinile. Are mult sange rece, este incisiv, agresiv, risca enorm. Pentru asta este respectat si admirat multora le inspira teama. Este totusi iubit de cei cu care vine in contact si foarte simpatizat, pentru ca este cultivat, manierat si da dovada de mult rafinament.
Excesiv în toate, comportamentul Tigrului trădează forta emotiilor ce îl anima: pasiunea si înversunarea fac parte din viata lui de zi cu zi. Când cineva încearcă sa îl vâre în cusca, înnebuneste de furie si răgetele lui vor fi asurzitoare! Aventurier neobosit, Tigrul îsi construieste viata din întâmplările si ocaziile care i se ivesc, profitând de fiecare sansă cu o îndrăzneală aproape inconstientă. Din acest motiv, este imprevizibil si nu prea reuseste sa îi facă pe cei din jur să se simtă în sigurantă."

0 comentarii: