De iarnă!

luni, 25 ianuarie 2010


Deşi urăsc iarna, iar pe asta în mod special, şi nu fac afirmaţii gratuite, dar nici nu detaliez, e suficient numai să amintesc episodul cu janta mea distrusă, totuşi iarna asta mi-a adus şi ceva bun! Surprinzător chiar şi pentru mine! Iar acest "ceva bun" nu îl pot defini cu exactitate, ci pot numai spune că mi-a adus un mod oarecum pozitiv de a privi şi a relaţiona cu ce se întâmplă în jur! Însă, chiar şi aşa, tot mai mult iubesc căldura şi soarele, poate pentru libertatea pe care ţi-o oferă, inclusiv aceea de a evada din hainele cu care ne-am încotoşmănat zilele acestea; nu pot decât să adaug ce spunea Lucian Blaga...

A cunoaşte. A iubi.
Încă-odată, iar şi iară,
a cunoaşte-nseamnă iarnă,
a iubi e primăvară.

1 comentarii:

Amélie spunea...

daaa, si eu iubesc caldura si soarele!!!
mai avem de asteptat pana miercuri, cand oricum nu scapam de ger...va fi putintel mai cald :)), daca pot spune "cald" :))
eu sper la zile mai bune! 8->

luni, 25 ianuarie 2010 la 17:50:00 EET