Ora de Info!

duminică, 17 ianuarie 2010


Deşi sunt obosit (în urma excursiei de la Sinaia), fac un efort de concentrare pentru toţi aceia care din motive... binecuvântate :) nu au putut fi prezenţi vineri la ora de Info, subiectele pe care le-am discutat în cadrul cursului fiind legate de operaţiile de bază cu documente de tip text lucrate cu editorul MS Word - salvarea unui file într-un alt target decât cel implicit, structura panglicilor editorului şi a grupurilor de opţiuni corespunzătoare fiecărei panglici în parte, comenzi prescutate de la tastatură, opţiuni de proofing (corecţie ortografică), modificarea marginilor de pagină, reglarea spaţiului suplimentar dintre cuvinte sau rândurile suplimentare dintre paragrafe, marcatori şi numerotare! Să fie şi mai util tot acest demers, adaug un link mai jos, unde sunt prezentate toate aceste detalii:
http://office.microsoft.com/training/training.aspx?AssetID=RC102275001048&CTT=6&Origin=RP102274991048
 
Voi reveni mai târziu sau mâine cu articole legate de excursie şi de  modul în care ne-am petrecut cele două zile la Sinaia :)... să moară de ciudă cei care nu fost cu noi ;))

3 comentarii:

Daiana V. spunea...

buna seara!!!ce faceti?cum a fost in excursie???

duminică, 17 ianuarie 2010 la 20:19:00 EET
Unknown spunea...

Excursia a fost super :)! din pacate nu am stat decat 2 zile... iar zapada nu a fost asa multa cum ne-am astept!

duminică, 17 ianuarie 2010 la 20:28:00 EET
AndreiGhitaDoru spunea...

degeaba zici...cei care au fost in week-end-ul asta la munte..printre care si eu..au avut parte de cea mai buna zapada din acest an..pacat k nu eram si eu in zona...as fi vrut sa mai stau inca 2 sapt... tu nu???

duminică, 17 ianuarie 2010 la 21:06:00 EET